Baru2 ni saya mengikuti BUSSINESS LEADERS CONFERENCE di The Ritz Carlton, KL dari 7.10.09 - 09.10.09. Byk perkara yg perlu diberitau kepada pengguna botol mineral terutamanya...Ini yg paling menggerunkan . Apa taknya, dunia kita semakin tercemar dan bertimbun dgn botol2 plastik ini yg mengambil masa lbh kurang 15 tahun utk hancur. Laut kita tercemar, tempat buangan sampah kita bersepah merata2 dan lama kelamaan generasi kita akan terpaksa hidup bersama dgn benda2 ini.
.
Simbolik... Tupperware mesra alam
Berbanding dgn barangan TUPPERWARE, mudah mesra alam, tiada toxic dan bahan kimia. Oleh itu, kita perlu mengambil langkah yg betul bg menjamin dunia kita tidak tercemar dgn teruk. Sebagai langkah permulaan, jgn guna bekas2 ini, kerana kita sdh ketahui bahaya penggunaannya.
.
Bersama C.E.O. Tupperware Brand
Di samping kami didedahkan dgn perkara ini, dapat jg mengenali lbh dekat C.O.O. TUPERWARE BRAND, Mr. Simon Hemus. Kebetulan saya duduk dimeja bersama2 VIPs iaitu C.E.O. Mr David Wong dan Mr Simon. Sambil makan , kami berbual2 mengenai keluarga, barangan dan byk lagi...
.
Bersama C.O.O Tupperware BrandAyuh!. Jagalah BUMI kita. Tanggungjawab kita bersama...Untuk kesejahteraan generasi kita bersama...Sesungguhnya bersih itu sebahagian daripada Iman.